CURS DE PREPARACIÓ PER L’ACCÉS A 150 PLACES DE GUÀRDIA URBANA DE BARCELONA

Us informen que ja hem aprovat la convocatòria d’oposició lliure de 150 places d’agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona Accés a bases (pendent) ,

Accés a Doc

I s’ha publicat l’ANUNCI sobre aprovació de l’oferta pública d’ocupació parcial de 150 places del cos de la Guàrdia Urbana.

Per aquest motiu realitzem un curs de preparació per l’accés a la Guàrdia Urbana de Barcelona.

El curs te una durada de 60 hores, que es planifiquen:

• Formació de temari específic amb 30 h de durada
  • Formació de temari cultural general amb 30 h de durada
  • Preparació del tests aptitudinals i entrevista per competències
  • Simulacions d’exàmens
  • Preparació de proves físiques guiades (no inclòs al preu)

Tota la formació en tres torns ( MATÍ – TARDA – DISSABTES) AMB PLACES LIMITADES!!!

Sessions de tarda de 16:00 a 19:00 h els dilluns i dimecres.

Sessions de dissabtes de 08:30 a 14:30 hores.

Tots els alumnes que aconsegueixi’n aprovar el concurs oposició i passin a realitzar el curs a l’ISPC de Mollet tindran afiliació gratuïta al sindicat .

Afiliat/da a UGT (180€.)
Cost del  curs: Antic alumne o Nou afiliat/da a UGT (permanència mínima de 6 mesos) (230 €.)
  No afiliat/da a UGT (300 €.)

Si vols inscriure’t fes clic a PREINSCRIPCIONS o a la pàgina Web de UGT Guàrdia Urbana de Barcelona.

Sindicat Policia Local UGT Guàrdia Urbana de Barcelona

Av. Francesc Cambó, 17  6è B (08003)  Barcelona   Tel: 933 102 766      fax: 932 956 491