ESPEREM NO ENS DONIN LA MOTOCICLETA MÉS INSEGURA !!!!

Des de SPL-UGT  en referència al possible canvi de motocicleta de la Unitat Central de Transit i tenint en compte la seguretat del conductors.

Entenem  que la motocicleta que es troba de prova durant aquests dies a la Unitat Central de Transit si bé es una molt bona motocicleta, apreciem que no te ni la presencia necessària ni identificativa de la mateixa Unitat així com en l’àmbit de la seguretat trobem  que no es del tot segura en comparació amb els models detallats posteriorment, per diferents motius  i entenem  com a motius els següents.

El primer  seria el pes, ja que al pesar menys, qualsevol col·lisió desplaçaria la mateixa i això dintre de les Rondes i/o vies rapides(80km/h) vol dir caure al asfalt al mateix o un altre carril de marxa o fins i tot caure al buit  des de diferents alçades  + –  10, 15, 20 metres.

Segons les dades dels últims anys hi ha menys caigudes/accidents ara, que amb les anteriors motocicletes.

El segon seria  els 35 ítems que tenim per valorar la motocicleta la majoria van dirigits a la funcionalitat de la moto i no a la tasca policial.

Tenint en compte la tasca policial i el lloc on esdevé creiem la necessitat d’una motocicleta amb una presencia notòria i que tingui la major seguretat per el conductor.

El tercer seria la relació qualitat, seguretat i preu, així com el manteniment.

Dues de les motos que presenten mes seguretat per els conductors serien:

La Honda Gold Wing GL en les seves tres versions.

La Gold Wing 2019

la Gold Wing Tour 2019

la Gold Wing Tour With DCT & AIRBAG 2019, amb aquesta ens estalviaríem una jaqueta de protecció al portar de sèrie airbag

La BMW 1600 en les seves quatre versions. La  K 1600 B, la K 1600 GTL, la K 1600 GT, i la K 1600 Gran América.

Tècnics i delegats en prevenció