LA FORMACIÓ FÍSICA HA ESTAT, ESTÀ I ESTARÀ A LA GUB, NO HI HA UNA ALTRE VERITAT !!!

LA FORMACIÓ FÍSICA HA ESTAT, ESTÀ I ESTARÀ

NO HI HA UNA ALTRE VERITAT

Document PDF

L’SPL-UGT vam iniciar, negociar, acordar i signar l’actual pacte de condicions laborals, vam assumir el nostre paper com a representants legals dels treballadors, amb la màxima responsabilitat, honestedat, humilitat, respecte i amb la màxima empatia per tots i cadascun dels treballadors.

Quan s’inicia un projecte o s’instauren noves condicions és lògic que hi hagi petites adaptacions, però la realitat és que amb els nous calendaris gaudim d’entre 7 o 12 dies més de lliurança a l’any, un augment salarial que arribarà prop del 20%, s’han recuperat drets perduts…

Però avui tornem a un debat sense cap mena de fonament, amb l’única intenció d’escalfar, crear neguit, incomodar, desestabilitzar…a tota la plantilla de la GUB.

Nosaltres ja hem explicat per activa i per passiva quina va ser la situació de la formació física durant la negociació, la postura era ferma, o arribava una bona contraprestació (sense perdre el dret a fer formació física) o no és mouria. Ho podem tornar a explicar, podem donar molts més detalls (recollits en les actes de la Mesa de negociació) però transcrivim les declaracions públiques que el Comissionat de seguretat Sr. Recasens va fer durant la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció del dia 16/01/19 a on preguntat pel portaveu del Grup Municipal de Ciutadans, Paco Sierra, pel tema de la formació física, responia:

LA INSTRUCCIÓ 15/2010 VETLLA PERQUÈ ELS AGENTS GUB GAUDEIXIN D’UNA CONDICIÓ FÍSICA ADEQUADA A LA SEVA PROFESSIÓ. ES IMPORTANT TANT PEL PUNT DE VISTA DE SALUT INDIVIDUAL COM DE PRESTACIÓ D’UN SERVEI POLICIAL DE QUALITAT.

VÍDEO SENCER

La formació física ha estat, està i estarà a la GUB, és necessària i és saludable, és un dels molts aspectes diferencials que tenim a la GUB i que fa que la Guàrdia Urbana de Barcelona sigui exemple per a molts.

No volem perdre el temps ni fer-lo perdre en desacreditar, en mostrar les innumerables mentides que s’han fet córrer per tota la GUB, el nostre temps l’invertim en treball per la GUB, en idear noves formes d’entendre la GUB, en tractar de millorar dia a dia, en ajudar a tots i cadascun dels companys que ens ho demanin.