Guàrdia UrbanaJubilaciónNotíciesPolicials

VOLS ACOLLIR-TE A LA JUBILACIÓ AVANÇADA ? SI, JA ESTÀ EN VIGOR EL RD!!!

Tal i com vam informar , ja us podeu jubilar d’acord amb el RD 1449/2018. INFORMACIÓ

Avui ja ho han realitzat companys, i desde SPL UGT us volem  felicitar.

Si vols jubilar-te i compleixes els requisits, no més has de omplir el document que pots baixar-te clicant aquí.

el registre s’ha de presentar en qualsevol de les OAC, mapa

REGISTRE

Nom i Cognoms___________________________________________________________

Domicili _________________________________________________________________

Població________________  C.P.  _______ DNI Nº  ________________Tlf____________   email  _____________

Qui subscriu formula sol.licitud a la Excma. Sra. Alcaldessa-Presidenta de l’Ajuntament de Barcelona, en els termes següents:

EXPOSICIÓ DE FETS I RAONS

Que el 15 de desembre de 2018 es va publicar al BOE el Reial decret 1449/2018, de 14 de desembre, pel qual s’estableix el coeficient reductor de l’edat de jubilació en favor dels policies locals al servei de les entitats que integren l’Administració local on s’estableixen les bases i els requisits necessaris per a l’accés a aquesta jubilació anticipada per part dels components dels Cossos de les Policies Locals.

Que en el mencionat Real-Decret s’estableix la data d’entrada en vigor d’aquesta normativa, de jubilació anticipada per als Policies Locals, sent aquesta a partir del dia 2 de gener de l’any 2019.

Que el que subscriu ha fet els treballs i funcions pròpies del càrrec com a funcionari de carrera amb nº de TIP ___________ des del   ____ de ______ de l’any _______ fins avui, de manera ininterrompuda com a Policia Local en aquest Ajuntament de Barcelona.

Que el que subscriu el seu últim dia de treball serà el ____________________________

Que, reunint els requisits necessaris per a poder accedir a la jubilació anticipada de forma immediata a l’entrada en vigor del Real-Decret,

PETICIÓ

Que per part de l’Ajuntament es realitzin els tràmits oportuns i es prepari la documentació necessària per a poder accedir a la jubilació anticipada en la data i termes exposats en el Real-Decret de referència.

Tan mateix, que aquesta instància sigui remesa a l’O A. P. del carrer Escar nº 1 de Barcelona. Barcelona a ____ de __________ de ________Signat

Si necessites qualsevol informació posa’t en contacte amb nosaltres o consulta a un delegat sindical de SPL UGT, i recorda: