ALMACELLES (LLEIDA) … EL PATI DE CASA SEVA

UGT hem fet un requeriment al Alcalde de Almacelles per que deixi sense efecte una ordre inapropiada donada des de la Regiduria de Seguretat Ciutadana, per escrit als agents de la Policia Local.   Hem demanat la seva anulació per tractarse de funcions que no corresponen al cos de la Policia Local, estem devant de professionals de la Seguretat Pública y no del criat privat de ningú.

Des d’Ugt veiem inadmisible el tó empleat en aquesta ordre, que al nostre entendre, coacciona als agents amb un procediment disciplinari si no obeixen l’ordre, al incluir en la mareixa «Aquesta és una ordre directa i el seu incompliment es considerarà una desobediència oberta vers el seu cap», fet que esquiva el procediment administratiu vulnerant el dret fundamental de la presunció d’inocència i el principi de legalitat, donant per fet la negativa dels agents a complir l’ordre.

Esperem que l’Alcalde possi fí a aquest tipus de actituts i obri una via de diàleg amb la seva Policia Local.

UGT RECLAMA MODIFICACIONS LEGISLATIVES AL GOVERN DE LA GENERALITAT

«NO SOM POLICIES DE SEGONA»

RECLAMEM EL RECONEIXEMENT EFECTIU DEL NIVELL C1 PER ELS I LES POLICIES LOCALS DE CATALUNYA I UNA MILLORA DELS RECURSOS POLICIALS

Demanem a tots el grups polítics amb representació al Parlament de Catalunya, el seu recolzament vers les reivindicacions del Sector.

Tenim una legislació obsoleta que no permet actualment donar resposta, des d’un cos policial de primera instància, a les necessitats de la ciutadania.

No som policies de segona, tenim la mateixa formació professional que els mossos d’esquadra i hem de tenir els mateixos recursos i consideració, per tal de poder donar el millor servei al ciutadans i ciutadanes de Catalunya.

Campanya per una maternitat saludable

En el marc de les accions subvencionades per al 2019 per la Fundació Estatal de prevenció de Riscos Laborals (FEPRL), l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya (OTPRL) ha dissenyat la campanya informativa gratuïta: “Maternidad saludable y segura también en el trabajo: protegiendo la vida”.

Continuem arrossegant la pèrdua de poder adquisitiu dels salaris

Segons les dades publicades avui a l’INE, els preus del mes d’agost van augmentar una 0,6% a Catalunya i un 0,3% a Espanya respecte l’agost de 2018. Continua l’augment suau de preus per sota del 2%, objectiu a la UE. En quant a la variació mensual dels preus, aquests s’han mantingut a Catalunya i han baixat un 0,1% a Espanya.

Anticipo edad de jubilación para Mossos d’Esquadra

Respuesta de Inspección de Trabajo en referencia a la jubilación  anticipada de Mossos d’Esquadra

La Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social trasladó a la Secretaria de Estado de Empleo la solicitud de reconocimiento de coeficientes reductores de la edad de jubilación a favor del colectivo de Mossos d´Esquadra al amparo de lo dispuesto en el artículo 10 del Real Decreto 1698/2011, de 18 de noviembre, por el que se regula el régimen jurídico y el procedimiento general para establecer coeficientes reductores y anticipar la edad de jubilación en el sistema de Seguridad Social.