La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote, militant històric del nostre sindicat

La UGT de Catalunya lamentem profundament la mort de Sergi Mingote a causa d’una caiguda mortal en l’expedició al K2. Des del nostre sindicat volem transmetre el nostre condol a familiars i amistats, i ens mostrem profundament consternats per la mort d’aquest militant històric i amic del nostre sindicat, a qui ens han unit moltes lluites.
Sergi Mingote va ser delegat de la UGT a l’Ajuntament de Granollers i va ser el responsable de la Federació de Serveis Públics de la UGT al Vallès Oriental. Així mateix, Sergi Mingote va portar la campanya per les 35 hores setmanals, liderada per l’Avalot i la UGT de Catalunya, al cim més alt del món, l’Everest.

Durant la seva etapa com a alcalde de Parets del Vallès va col·laborar estretament en l’organització de les tres edicions de la Cursa Solidària pel Treball Digne, organitzada pel nostre sindicat per reivindicar els drets laborals i amb un objectiu solidari i de lluita contra l’exclusió social, valors propis del sindicalisme.

​​​​​​​El 2017, Sergi Mingote va presentar el seu llibre ‘La vida com a repte’ a la seu del nostre sindicat.