Condicions laborals i millores socialsDestacamosGuàrdia UrbanaNotíciesOposicionsPolicials

ACTUALITAT GUÀRDIA URBANA DE BARCELONA

BAIXAR PDF

COBRAMENT COM A FUNCIONARI DE CARRERA DELS COMPANYS DE LA 95, a la Mesa de funcionaris del dia 20 d’Octubre ja vam reclamar que des del dia del nomenament (13 Agost 2022) tots els companys han de percebre el salari íntegre.

BASES CAPORAL I ALTRES PROMOCIONS INTERNES, actualment estem a l’espera de les bases definitives després de manifestar-nos contraris a les proves físiques.

APARICIÓ DELS COMPLEMENTS CIRCUMSTANCIALS DE FUNCIONS. Després de la denúncia del complement nocturn de platges (adequat a l’horari que establia el Procediment Organitzatiu) l’Administració ha començat a revisar complements que s’abonen en nòmina a determinades unitats i que per una o altra raó no saben si es fan (INFORMACIÓ, UDAI, MUNTADA, PROTECCIÓ, torn D…).

Ja vam avisar al comunicat del 7 de Juny que s’havia traspassat una línia vermella, que amb aquesta actitud tots estàvem/estem en perill, i lamentablement així ha estat. Ara l’Administració ens ha ofert fer un canvi de denominació d’aquests complements, els nostres serveis jurídics i l’evolució de la Relació de llocs de treball marcarà la nostra línia d’intervenció.

El que no volem és que això afecti el futur desenvolupament de les unitats especialitzades o singulars per les que lluitem, tal i com queda redactat a l’Acord de condicions

NOU REGLAMENT DE 2ª ACTIVITAT, hem fet totes les propostes que teníem:

• Readmissió en cas d’incapacitat permanent
  • Adequació del lloc de treball
  • Catàleg de llocs de treball de 2ª Activitat
  • Mobilitat horitzontal i vertical per totes les categories

Estem a l’espera de la redacció del document per part de l’Administració.

NOU PROCEDIMENT D’AGREGACIONS, es va sol·licitar la redacció d’un nou procediment per dotar al procés de més transparència i establir unes condicions d’accés, estada i sortida de la situació d’agregat, tant de les organitzatives com de les per petició personal.

CALENDARI ALTERNATIU AL 2X1. Aquest serà un fet històric, que convisqui molts anys a la GUB, hem fet diverses propostes en plataforma, i estudis basats en el 3×1 amb versió compactada i adaptació pel torn de nit amb dos sistemes de compactació de festes i 7×7 voluntari, és un projecte complex, però ens esforcem al màxim per aconseguir-ho.

Lluitarem contra el recels de l’administració per aplicar un calendari alternatiu i digne a la GUB !!!!