CURS PREPARATORI PROMOCIÓ INTERNA CAPORAL/A-SERGENT/A SOTSINSPECTOR/A

Obrim el procés de preinscripció per formar part del curs preparatori per a la promoció interna per a les vacants de:
50 CAPORALS/ES
20 SERGENTS/ES
11 SOTSINSPECTORS/ES

Per tal de garantir la qualitat de la formació, el ritme del curs i el bon funcionament de la plataforma, les places seran limitades.

Caldrà que realitzeu la preinscripció abans del 25/09/22, un cop assignem les places, us contactarem per confirmar i ja podreu fer el pagament (en cas que el nombre de sol·licituds sigui superior a les places disponibles s’assignaran per antiguitat al sindicat). l’últim dia de pagament serà el 28/09/2022 i l’inici de curs el 13/10/2022

DATES CLAU:
PREINSCRIPCIONS 25/09/2022
ÚLTIM DIA DE PAGAMENT 03/10/2022
INICI DE CURS 13/10/2022

El curs tindrà una part comuna de 78 hores i una part addicional (temari específic sergents/es i sotsinspectors/es, 6 hores addicionals)

Tant el calendari previst com les hores addicionals per a sergents/es i sotsinspectors/es poden patir canvis depenent de la publicació de les bases.
Les classes seran per videoconferència, i quedaran enregistrades, durant un temps. Tindreu accés a la plataforma fins al dia de la prova hi trobareu tot el temari, tota la legislació i normativa, tests…