Ja s’ha publicat el dia d’avui a la Gaseta Municipal el FAS corresponent al 2022 on et pots informar de les condicions i els terminis de presentació de les sol·licituds.
Aquí et deixem les parts més importants i l’enllaç a la Gaseta Municipal.
Gràcies a les negociacions fetes per UGT es va augmentar l’import total que ara ens permet a tots i totes poder demanar fins a 250 euros al FAS.

