GeneralGuàrdia UrbanaNEGOCIACIÓ CONVENINotíciesÚltima hora

INFORMACIÓ SOBRE LA MESA DE SEGUIMENT 24/02/22

Veure PDF

Des de la signatura de l’Acord de condicions el desembre de 2021 no s’havia obert Mesa de cap mena entre l’Administració-GUB i els sindicats. Aquest ha estat un temps d’implementació d’alguns dels beneficis aconseguits i preparació de projectes que s’han d’aplicar.

L’ordre del dia marcat ha estat:

• Proposta PO de convocatòria de canvi temporal de destí: Grup de Platges
  • Proposta PO sobre: Hores anuals de conveni i bosses específiques del temps
  • Planificació de les vacances d’estiu i períodes Setmana Santa i Nadal

La Mesa sempre sol iniciar-se amb qüestions prèvies que van sorgint en el dia a dia a la GUB.

Des d’UGT-SPL hem plantejat els següents temes que considerem necessaris abordar amb la màxima celeritat:

• Obertura immediatament de Meses pactades a l’acord.
    • Sistema alternatiu al 2×1 (3×1, compactació…)
    • Nou Reglament de 2º Activitat
  • Actualitzar del Procediment d’agregacions.
  • Creació d’un Procediment Organitzatiu marc per als processos selectius de les unitats centralitzades, amb tots els detalls del procés.
  • L’assignació de les 24 hores de reducció de conveni de 2021 a tots els que en aquella data ja eren funcionaris de la GUB (Promoció 94), no han de ser
  • Revisió i creació d’un nou Procediment de regulació dels Serveis extraordinaris, cal assolir un sistema que garanteixi la igualtat entre tots, però mentrestant cal complir la normativa
  • Cal potenciar la formació específica a les unitats, per exemple la Unitat de Circulació, que no reben curs de tacògraf, circulació… a més demanem material nou per aquestes
  • No podem consentir que les prolongacions de serveis planificats s’abonin com a PJ i no com Ampliacions de Jornada.
  • Per tal d’agilitzar la sol·licitud de festes evitar al màxim els errors, millorar la transparència i garantir el bon funcionament de qualsevol acte administratiu, és imprescindible adequar el Coper o crear un nou sistema per tal que qualsevol membre de la GUB pugui tramitar les seves festes, permisos, .. tal com fa la resta del personal de l’Ajuntament amb el SAP
  • Cal fer un monogràfic per a valorar els pros i contres del trasllat de la UI a la seu de Ciutat Igualment, cal analitzar la implementació de torns C i D a altres unitats.
  • Ampliació dels DES (24/12/22), ja que alguns membres del torn C no podrien acollir-se a la data prevista en el procediment vigent al ser període vacacional de Nadal.

BOSSA TEMPS

• Es tractarà després de la Mesa General del 25/02/22, ja que en aquesta es presentarà el text refós del nou Acord de condicions i la regulació ha d’anar d’acord amb el que allà s’acordi. Però cal regular-ho tant aviat com es pugui per la gestió i gaudiment. Sobre les 24 hores pertanyents  l’any 2021 que no s’han assignat a la promoció 94, s’està a l’espera de la resposta a la consulta feta, per part de Prefectura, sobre com s’ha d’aplicar.

P.ORG. VACANCES D’ESTIU, SETMANA SANTA I NADAL

En l’esborrany del procediment considerem que s’han de flexibilitzar alguns aspectes, és per això que proposem millores sobre:

• Recuperació d’hores en periode de vacances si el servei ho permet
  • Detallar aspectes de les necessitats del servei
  • Ampliació dels DES per al torn C
  • Canvis de FS en períodes vocacionals
  • Gaudiment d’altres festes

CANVI DESTÍ UNITAT DE PLATGES

Hem detectat diversos aspectes millorables en l’esborrany del procediment referents a:

• Dades que no s’especifiquen
  • Devolució de les CT
  • Gratificació cobrada fins ara i no inclosa aquest any
  • No a lobligació de gratificació economica per assistència a judici
  • Mèrits
  • Convocatòria entrevista personal
  • Millores en la redacció del procediment

Es recullen totes les aportacions fetes i se’ns presentaran nous procediments amb les modificacions corresponents.