Condicions laborals i millores socialsGuàrdia UrbanaNotícies

MESA FUNCIONARIS GUB 20/10/2022

Som convocats a Mesa de Funcionaris per tractar els següents punts del dia:

• Procediments i propostes pendents

PRÈVIA

Sol·licitem l’eliminació de les proves físiques a la promoció interna de caporals, a cap procés intern de l’Ajuntament s’ha realitzat o realitza, a més ja en l’última convocatòria és va anul·lar perquè és un aspecte que no valorable a la qualitat de l’aspirant per les funcions que desenvoluparà (Lideratge, organització, treball en equip…).

Demanem la confirmació de l’assignació de les 24 hores als companys de les promocions 94 i 95 i també als companys jubilats, se’ns dona resposta afirmativa. CELEBREM que després d’un any reclamant s’hagi actuat amb coherència i complint l’acord signat.

Referent a aquestes hores tornem a EXIGIR que les hores s’han de poder gaudir en qualsevol dia laborable del calendari (de dilluns a diumenge que qualsevol company treballi), ja que a l’acord no es va diferenciar i la nostra petició era d’aquesta naturalesa.

ART 28. Borsa d’hores general (acord 2021-24 signat per UGT)

Anualment es carregaran 24 hores a la borsa d’hores del personal de Guàrdia Urbana.

El gaudiment de la Borsa del temps ha de ser similar als criteris empleats al Cos General de l’Ajuntament (durant els 4 últims anys) ho demanem per evitar diferències i perquè en l’acord es reflecteix que el gaudiment previ a la jubilació és només dels dies d’indisposat, no dels que tenen criteri d’antiguitat.

ART 27. Borsa hores especifica (acord 2021-24 signat per UGT)

En el cas que no es faci ús, voluntàriament, d’una absència per indisposició amb caràcter anual es compensarà la presència efectiva amb 2 dies que únicament es podran acumular en una borsa d’hores específica i gaudir amb caràcter previ immediat a la jubilació.

En el supòsit d’interrupció definitiva de la prestació laboral, per causes diferents a jubilació o excedències, es retribuiran el dies que estiguin computats en aquesta borsa.

S’incrementarà aquesta borsa amb els dies addicionals de dies d’assumptes personals i dels dies addicionals de vacances per antiguitat amb caràcter anual, que voluntàriament es notifiquin abans de la finalització del calendari laboral anual.

En relació amb la borsa del temps manifestem també que els dies addicionals de vacances s’han de computar per les hores que estan meritades (8-10-12-15 hores)

ORDRE DEL DIA

Se’ns faciliten 2 documents:

• Regulació complements de funcions d’algunes unitats.

• Assignació quadrants de la promoció 95B i condicions específiques.

Sobre el primer manifestem el que ja vam fer en l’anterior, ens sembla bé la regularització, estem en temps de la VLT i considerem que quan veiem el text i les condicions finals donarem la nostra opinió, ara mateix això no és cap dels temes de negociació que tenim obligats i pactats.

Els companys de la 95B ja han estat destinats i assignats a uns quadrants adaptats de manera proporcional al temps que treballaran com a funcionaris en pràctiques tot i que considerem i per això EXPOSEM i SOL·LICITEM que els companys de la 95B van ser obligats a fer les vacances d’estiu a partir del 13 d’agost (per tancament de l’ISPC) però que ja estaven nomenats com a funcionaris en pràctiques des del dia 12 han de percebre les retribucions econòmiques com a funcionari en pràctiques GUB i no com alumne de l’ISPC.

MANDATS ACORD 2021-24

Manifestem que la setmana vinent entregarem en plataforma un projecte de calendari alternatiu al 2×1 tal com està acordat. El projecte tindrà un calendari tipus 3×1 pel torn diürn i un calendari 3×1 pel torn nocturn, per pal·liar el descens natural de percentatge els caps de setmana proposarem diverses solucions, com poden ser l’aplicació del torn C a les unitats o d’un 7×7 voluntari... Cadascun amb els seves singularitats, modificacions al sistema actual… i demanem la convocatòria urgent de la Mesa de funcionaris per tractar aquest tema.