MESA FUNCIONARIS 07/06/2022
Veure PDF
Avui ha succeït un fet lamentable, un fet sense precedents a l’Ajuntament de Barcelona, un fet gravíssim a la Guàrdia Urbana, un fet que marca un abans i un després en la manera, les formes i la confiança a l’hora de negociar.
Avui el CSIF ha traspassat una línia vermella, una línia que ens posa en perill a tots, però no només als membres de la GUB, sinó a les nostres famílies. Avui el seu portaveu, el seu dirigent, amb la seva dèria pel NO, pel trencar-ho tot, amb el seu pensament obsessiu del tot s’hi val.
L’Administració ens ha informat que csif ha denunciat i obligat a l’Ajuntament a eliminar el COMPLEMENT DE NOCTURNITAT DE LA UNITAT DE PLATGES.
Els companys i companyes que estan, que ESTEU a la unitat de platges aquest estiu no cobrareu els 125,85€ d’aquest complement acordat per tota la Mesa menys pel sindicat no signant csif, i no el cobrareu perquè algun o alguns dels seus dirigents ara a més d’enverinar-vos amb infinites mentides, de crear frustració amb peticions irreals, de menysprear persones i organitzacions…ara també són fiscalitzadors de la nostra feina, auditors de cadascun dels membres de la GUB.
Consideren que no feu aquesta feina, que no mereixeu aquest complement, i és per això que diem que tots estem en perill, des d’ara qualsevol feina que ells creguin que no es realitza és susceptible de ser denunciada, de ser anul·lada. Avui els companys de platges deixen de guanyar 125,85€, les seves famílies deixen de guanyar això. I que serà demà?
Quin serà el seu pròxim objectiu?
Sempre hem pensat (i seguim pensant) que no val la pena perdre el temps en respondre als seus menyspreus ni val la pena fer cas a les seves infinites mentides. Mai hem entrat a valorar la seva política sindical radical que mostren en públic (però no així a la Mesa de negociació) perquè cadascú actua com vol.
Fins ara no hem criticat la seva política:
- NO a negociar
- NO als acords
- No respectar a altres sindicats
- NO a participar en els processos selectius
- NO, NO , NO ….!!!
Avui es traspassa una línia que cap sindicat, que cap sindicalista hauria de traspassar mai, i menys ser l’impulsor. S’ha perdut la raó i el nord amb aquesta política de denunciar-ho tot, fins i tot les retribucions dels companys i companyes.
UGT defensa les retribucions acordades
i
lluitarà per recuperar-les!!!
Per altre banda a la Mesa se’ns proposa un calendari pel desenvolupament dels articles més complexos del Text Refós de l’Acord de Condicions 2021-24 signat per CCOO i UGT.
| Articles a desenvolupar | Situació al TRAC 21-24 |
| Canvi del sistema 2×1 | Art. 6 Annex GUB |
| Protocol d’agregacions | Art. 29 Annex GUB |
| Nou reglament de 2º activitat | Art. 21 Annex GUB |
| Pla de formació | Art. 11 Annex GUB |
La proposta es reunir-nos un cop per setmana durant els mesos de Juny i Juliol, en una Mesa tècnica.
També se’ns fa entrega d’una proposta per tal de desenvolupar l’article 13.8.2 que regula el règim general i especial d’hores per afers propis amb caràcter recuperable, de manera específica a la GUB, per tal de valorar-ho i fer propostes de millora.
Se’ns manifesta per part de Prefectura que els dies s’afegeixin en standby a la bossa del temps a principi d’any, això facilitaria la gestió de la resta de festes i no entraria en contra d’altres drets (moviment de festes setmanals…) aquestes festes podran utilitzar-se en qualsevol moment. Un cop rebem la proposta l’analitzarem i donarem una resposta.
Tornem a demanar que s’afegeixin a la bossa, les 24 hores de l’exercici de 2021, pels companys que van finalitzar el curs bàsic durant aquell any, igualment que es tingui en compte pels que finalitzaran aquest any com pels jubilats.


