FORMACIÓ POLICIAL GRATUÍTA PER A AFILIATS I AFILIADES

CURSOS POLICIALS:

Gràcies als esforços del sindicat i a una valuosa subvenció, tots els cursos policials programats per a l’any 2024 seran completament gratuïts per als nostres afiliats. Aquesta iniciativa reflecteix el nostre compromís continu amb el vostre desenvolupament professional i personal.

Propuestas para garantizar la conciliación y avanzar hacia la corresponsabilidad

En UGT Servicios Públicos consideramos necesario fortalecer la acción sindical para que la conciliación y la corresponsabilidad sean una prioridad en cada centro de trabajo. Por ellos impulsamos las siguientes medidas:

La negociació col·lectiva d’UGT Serveis Públics va frenar la sagnia d’ocupació pública i va possibilitar la creació de 406.195 llocs de treball nets a les administracions

Isabel Araque, secretària d’Acció Sindical d’UGT Serveis Públics ha posat en valor la negociació col·lectiva dins de les administracions com a factor determinant per invertir la tendència de destrucció d’ocupació pública que es va iniciar el 2012, amb el govern del Partit Popular i que va generar dèficits , envelliment i precarietat a les plantilles dels serveis públics.

EL CORPORATIVISME…”PITJOR ENEMIC” DE LA CLASSE TREBALLADORA

Estem vivint moments molt complexes, on les derivades neoliberals i reaccionàries s’apoderen del relat polític amb missatges populistes que calen a l’epidermis de la ciutadania i que s’ha convertit en un verí mortal dirigit a la classe treballadora.

Permís retribuït de 5 dies per a cura de familiars o convivents

El permís retribuït de 5 dies va entrar en vigor el 30 de juny de 2023. Aquest permís amplia la regulació anterior de dos dies a l’any per aquesta causa i l’enriqueix, perquè per primera vegada la normativa preveu persones convivents, amb parentiu o sense.

En quins casos es pot utilitzar aquest permís per cura de familiars o convivents?

Cursos de formació sindical del mes de febrer

En aquest enllaç podeu consultar el llistat de cursos de formació sindical (presencial i en línia) que s’impartiran durant el mes de febrer del 2024 a tot el territori:

UGT y CCOO reivindicamos los planes de igualdad como un instrumento clave para la igualdad y la justicia social

Desde la Unión General de Trabajadores y Trabajadoras y Comisiones Obreras, manifestamos nuestro rechazo absoluto y oposición a la “Proposición de Ley Orgánica para la protección de los derechos constitucionales de los trabajadores”, presentada por parte del Grupo Parlamentario Vox

Sol·licitud d’Implantació de Dispositius Conductors d’Energia (DCE)»Taser», Dispositius Personals de Gravació (DPG) i Desfibril·ladors Externs Automatitzats (DEA) als Agents de Policia Local i Vigilants de Catalunya

Estimats companys i companyes,

Vam realitzat una sol·licitud al  Il·lustre Senyor Conseller d’Interior d’Implantació dels  Dispositius Conductors d’Energia (DCE), Dispositius Personals de Gravació (DPG) i Desfibril·ladors Externs Automatitzats (DEA) pels Agents de Policia Local i vigilants de Catalunya, on li vam exposar que:

“La UGT del siglo XXI tiene que tener como base el consenso, el diálogo y el acuerdo”

Pepe Álvarez defiende, en el acto de clausura de la Primera Conferencia Organizativa de UGT, iniciar el camino para lograr, cuanto antes, un SMI que alcance el 60% del salario medio

Es necesario adaptar y reforzar el escudo social y las medidas para combatir la inflación

Hay que aumentar salarios, limitar márgenes empresariales, reducir más los precios de productos básicos y proteger a los consumidores más vulnerables