IV Assemblea virtual de delegats i delegades de prevenció el 18 de maig de 2023

UGT – Serveis Públics de Catalunya organitzem la IV Assemblea Virtual avui, 18 de maig a les 10:00 hores, a través de la plataforma virtual BigBlueButton.

La durada serà de 2 hores, aproximadament. Aquest any volem tractar la problemàtica de l’assetjament laboral, perquè últimament estem rebent més consultes sobre aquestes conductes punibles que cada dia ens preocupen més i hi ha més interès a poder prevenir-les, fer intervenció dels casos i finalment eradicar-les.

Volem tractar aquest tema des d’una doble vessant. Per una banda, a través del punt de vista d’una experta, que ha estudiat i abordat els casos com a consultora externa, perquè la seva experiència ens ajudarà a conèixer quines són les dificultats que hi ha a l’hora de tractar aquestes situacions, com cal garantir la protecció de les persones implicades, quins elements són importants en els protocols, quin paper haurien de jugar les parts implicades…

Per l’altra banda, volem presentar-vos l’anàlisi dels resultats de l’enquesta que hem fet durant els darrers mesos sobre el coneixement que tenen les delegades i delegats de PRL del nostre Sindicat sobre què és l’assetjament laboral i els protocols que hi ha, o no, als seus llocs de treball. També presentarem les conclusions a les quals hem arribat i les propostes que considerem que s’han d’implementar per fer-ne un millor tractament sindical.

Programa:

• Presentació: Pilar González. Secretària de Política Sindical UGT-Serveis Públics de Catalunya
  • L’assetjament laboral des de la psicologia del treball i la salut a les organitzacions; estudi de casos: Dra. Susanna Rubiol. Professora a Blanquerna – Universitat Ramon Llull.
  • Anàlisi enquesta protocols assetjament laboral: Fernando Cobano. Responsable SSLMA Sector Serveis Socio-Sanitaris UGT-SP de Catalunya
  • Cloenda: Encarna Fernández. Secretària General UGT-SP de Catalunya
  • Moderarà l’acte: Jordi Julià. Responsable SSLMA Sector Generalitat UGT-SP Catalunya

Podeu accedir a l’acte a través de la plataforma BigBlueButton des de l’enllaç següent:

Assemblea virtual de delegats/des de prevenció (Jornada Salut Laboral 2023) 18 de maig de 2023, 10:00h

Us informem que l’acte serà gravat.