GeneralNotícies

Els sindicats dels ‘Quatre Motors per Europa’ demanem al president de la Generalitat un espai de diàleg amb visió transnacional

En nom dels “Quatre Motors per Europa”, la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya hem fet arribar una carta al president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, per demanar un espai de diàleg amb una visió transnacional, per fer arribar l’aportació de la representació dels treballadors i les treballadores.

En aquesta fase en què s’està duent a terme la reobertura progressiva de les activitats econòmiques als diversos països, mitjançant diversos plans de reanudació en un context encara d’emergència i on emergeix la necessitat de definir la visió i l’estratègia per a la recuperació postemergència, creiem que és necessari reprendre el diàleg social que hem viscut positivament els darrers anys, partint de les qüestions laborals i socials. Li transmetem la importància estratègica del treball de reflexió comuna i d’acarament que s’està fent en el marc de la xarxa interregional dels Quatre Motors per Europa i la necessitat de reforçar la col·laboració entre els sindicats dels quatre territoris.

El grup dels “Quatre Motors per Europa” està format pels sindicats més representatius de les quatre regions que lideren l’economia europea: Catalunya, Lombardia, Auvergne-Rhône-Alpes i Baden-Württemberg.

En aquest enllaç pots consultar la carta que la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya han adreçat al president de la Generalitat en nom dels sindicats integrants dels 4 motors per Europa.