Condicions laborals i millores socialsGuàrdia UrbanaPrevencióSALUT LABORAL

DESPULLATS

Com ja sabeu, a l’Acord de Condicions Laborals del que som signants, es regula “la compensació per ús de vestuari” als companys que utilitzen roba pròpia perquè així ho exigeix el seu servei (Art.-22 Annex 1, Condicions Específiques de Treball de la Guàrdia Urbana de Barcelona), a més com a novetat en l’últim acord vam aconseguir que el preu s’incrementés amb la LGPE .

Ja l’any passat va haver-hi problemes en el lliurament dels vals de paisà (lliurament que es va fer tard i que va limitar el temps de poder fer efectives les compres), enguany hem reclamat en diverses ocasions l’assignació immediata dels vals i, SORPRESA… VA QUEDAR DESERTA LA LICITACIÓ!

Concretem: La Gerència de Seguretat i Prevenció en data 25/04/2023, obre l’expedient 20234133 i el termini de presentacions de propostes va acabar l’11/06/2023, no es presenta cap oferta i el 24/05/2023 es declara “deserta la licitació”.

Ja en el seu moment expressem queixa referent a les anomalies i les molèsties que havien causat el lliurament dels vals l’any passat i resulta que l’oferta pública d’enguany es fa en l’abril, tard, molt tard, tot això sabent els problemes que va haver-hi l’any passat en el moment de trobar empreses que optin al contracte i, SORPRESA, no es presenta cap empresa…

Hem traslladat la nostra queixa i ens reservem la possibilitat de fer denúncia per incompliment de l’Acord de Condicions Laborals.

1. Es convoca tard l’oferta pública
  2. Licitació poc atractiva
  3. Falta de previsió, no es proposa cap alternativa als companys per a donar solució.

L’Administració està obligada a pagar-ho, amb temps per facilitar les compres estacionals, i si té problemes amb les licitacions que facin un pagament personal a cada company que desenvolupi tasques de paisà (com ja vam sol·licitar en la negociació de l’Acord)