GeneralNotícies

El diàleg social amb una mirada Europea i altres reptes de l’era post covid-19

El 14 de setembre a les 9 h al pati Llimona de Barcelona farem una jornada sobre el diàleg social on participaran veus que treballen a Catalunya i Brussel·les i on tractarem els reptes del nou curs que tot just iniciarem al setembre.

Un curs ple de reptes com la recuperació econòmica, els canvis socials, laborals i tecnològics que la pandèmia de la covid-19, ha accelerat. L’eina que utilitzem per posar solució aquests reptes és el diàleg social. Un Diàleg entre representants de l’Administració, ocupadors i treballadors i treballadores sobre temes d’interès comú relacionats amb la política econòmica i social.

Parlarem del futur de les pensions, del salari mínim interprofessional, dels canvis en sectors com la banca, el comerç i els serveis públics, la indústria en el sector de l’automòbil, la mobilitat aeroespacial i el transport públic i com ens afectarà des d’una perspectiva social i laboral.

Amb aquesta jornada, intentarem posar llum a la foscor i fer un inici de curs intens per tal de donar resposta als grans reptes que tenim al davant.

Podeu descarregar el programa, aquí.