Amb motiu del 22 de febrer Dia Europeu de la Igualtat Salarial entre Dones i Homes, la Secretaria d’Igualtat de la Unió General de Treballadores i Treballadors de Catalunya organitza la Jornada de Bretxa Salarial de Gènere, el proper dimecres dia 22 de febrer, de les 10 del matí i fins a la 1 del migdia, de forma presencial a la Sala d’Actes de la nostra seu de la UGT de Catalunya, a la Rambla de Santa Mònica número 10 de Barcelona.

La ponència de la jornada anirà a càrrec de la Sra. Pilar Carrasquer, professora titular del Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona, investigadora del Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT) i actualment directora de l’Institut d’Estudis del Treball, de la mateixa universitat, sota el títol “La negociació col·lectiva com a eina per escurçar la bretxa salarial entre dones i homes”.

En el transcurs de la jornada presentarem, com cada any, l’informe de bretxa salarial entre dones i homes del 2023, elaborat per la secretaria d’Igualtat, a càrrec de Eva Gajardo, secretària d’Igualtat i Formació de la UGT de Catalunya.

També comptarem amb la intervenció de Cristina Antoñanzas, Vicesecretària General de la Comissió Executiva Confederal de la UGT CEC, i amb la presència del nostre secretari General Camil Ros.

Per assistir a la jornada heu de fer inscripció prèvia a través d’aquest enllaç o bé, a través del QR:

Podeu descarregar el cartell i el programa.