Campanya per una maternitat saludable

En el marc de les accions subvencionades per al 2019 per la Fundació Estatal de prevenció de Riscos Laborals (FEPRL), l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya (OTPRL) ha dissenyat la campanya informativa gratuïta: “Maternidad saludable y segura también en el trabajo: protegiendo la vida”.

Aquesta campanya dirigida a les mares treballadores gestants i en període de lactància consta de la publicació d’un tríptic amb la informació necessària per a orientar-les sobre els possibles riscos del seu lloc de treball i la incidència d’aquests en el seu embaràs o lactància, en la seva salut i en la del seu nadó.

Aquest tríptic pretén ser una eina informativa i orientativa per a les mares treballadores en situació d’embaràs o lactància, creat amb la finalitat de dotar-les d’eines per a la defensa i coneixement dels seus drets laborals sobre la prevenció de riscos laborals i la protecció de la seva salut i la del seu nadó.

La campanya es va iniciar en el 2018 amb la publicació i enviament d’un tríptic informatiu en format electrònic difós a través de la web de la UGT de Catalunya i la UGT Aragó a les organitzacions sanitàries, metges, ginecòlegs i personal sanitari que atén les mares gestants o en lactància i té la seva continuïtat al 2019 amb tramesa en format paper del tríptic a Catalunya i Aragó.

En aquest enllaç podeu descarregar-vos el tríptic ‘Maternitat saludable i segura també a la feina: protegint la vida”.