CURS DE COMPLEMENT FORMATIU ISPC AL CURS BÀSIC DE POLICIA 2019-20

Curs de complement formatiu al curs bàsic de policia 2019-20

S’ha publicat a la pàgina web de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya el curs de complement formatiu al Curs bàsic de policia 2019-20 (De caràcter voluntari).

Si impartirà del 31 de maig al 30 de juliol,  amb codi: 2021/10.101.00188(O).

Termini d’inscripció: 7 de maig.

Te per objectiu: Aprofundir en les matèries considerades essencials de la formació bàsica per a policies.

Des d’el Sindicat de Policia Local de la UGT en una reunió a l’ISPC mantinguda el febrer del 2020 vam dir que s’ha  d’ampliar la formació rebuda al Curs bàsic de l’EPC fins arribar a una càrrega lectiva mínima de 1.100 hores i així aconseguir una equivalència amb el títol de Tècnic de la Formació Professional del sistema educatiu, títol diferent del curs bàsic i que pot ser part del currículum posteriorment a l’hora de desenvolupar la carrera professional.

Els aspirants que obtinguin el nomenament, com a agent de carrera,  de policia de la Comunitat Autònoma o cossos de Policia Local, després de superar totes les fases del procés de selecció, obtindran l’equivalència genèrica al títol de Tècnic corresponent a la Formació Professional del sistema educatiua efectes acadèmics i d’accés a l’ocupació pública i privada i aquells altres que poguessin correspondre amb la legislació vigent. Així mateix, es requerirà el compliment dels següents requisits:

1. a) Estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent a efectes acadèmics.
  2. b) Haver superat el curs de formació d’un mínim de 1.100 hores, impartit per l’organisme competent de cada comunitat autònoma, a més d’un període de pràctiques la durada mínima de les quals serà de 600 hores.

Des del Sindicat de Policia Local de UGT entenem que la formació bàsica realitzada al curs de formació bàsica per a les Policies Locals i Mossos d’Esquadra ha de tenir una càrrega lectiva de 1.100 hores i com que no es així recomanen a TOTS els i les aspirants realitzin el Curs de complement formatiu al curs bàsic de policia 2019-20.

SPL-UGT VETLLEM PER TU !